05:35

DR IRENA ERIS PROVOKE COMPACT POWDER

Podczas gdy byłam już w 100% pewna, że odnalazłam swój idealny puder, który pozostanie ze mną na bardzo długi czas okazało się, że żyłam w dużym błędzie. Na mej drodze pojawił się on, puder od dr Ireny Eris - skradł moje serce. Jeżeli chcecie się dowiedzieć dlaczego tak się stało zapraszam do czytania :)



Od dawna marzył mi się puder w ładnej puderniczce, a nie w zwykłym plastikowym opakowaniu jak to spotkać możemy w każdej drogerii. No wiecie, jakiś Chanel, Dior albo YSL. Póki co mogę jedynie pooglądać sobie w Sephorze albo w Douglasie. Któregoś dnia przechadzając się po SuperPharm natrafiłam na fajną promocje na kosmetyki kolorowe i mym oczom ukazało się stoisko z kosmetykami Dr Ireny Eris. 



Muszę przyznać, że opakowanie jest solidne, piękne i w miarę moich oczekiwań luksusowe oraz minimalistyczne. Puder ma lekką i matową, a także jedwabistą konsystencję, dzięki czemu idealnie sprawdził się do mojej mieszanej cery. Spowodował, że jego konsystencja doskonale wtopiła się w skórę dopasowując się tym samym do jej struktury w wyniku czego nadał jej naturalny wygląd. Plusem jest również fakt, iż posiada on właściwości absorbujące nadmiar sebum i zapewnia efekt matowienia. 



Dzięki temu odkryciu mam ochotę przetestować więcej produktów kolorowych tej że marki! Dodam jeszcze, że puder posiadam w odcieniu N 120 Natural Touch. W ofercie dostępne są również kolory: N 100 Translucent Touch i N 110 Light Touch. Jego cena to 75,00 zł. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 pooderniczka , Blogger