04:23

COŚ DLA MAŁYCH URWISÓW



Będąc w ciąży miałam bardzo dużo czasu aby zaznajomić się z tym co rynek kosmetyczny przygotował do pielęgnacji ciałka naszych pociech. Przecież nie chcemy pielęgnować noworodka byle czym wiedząc, że jego skóra jest cienka i delikatna, podatna na podrażnienia oraz wszelakie uczulenia. Dążymy do tego by była miękka, gładka i pachnąca. Przekopując przeróżne strony internetowe natrafiłam na firmę Momme, która oferuje nam kosmetyki w 100% ekologiczne. Na stronie internetowej www.mommecosmetics.com czytamy, że: "MomMe powstało z szacunku do naturalnej więzi jaka łączy Mamę i dziecko. Ta wyjątkowa linia produktów opracowana została zgodnie ze sztuką tworzenia kosmetyków naturalnych. Bez kompromisów, dla dobra wszystkich dzieci". Bingo! - pomyślałam. Czym prędzej pobiegłam do Rossmanna i zakupiłam łagodny żel do mycia 2 w 1.


W składzie znajdziemy m.in. glicerynę, betainę z buraka cukrowego, ekstrakt z migdałów ziemnych, ekstrakt z mydlnicy i wiele innych cukiereczków.


Kosmetyk ma pojemność 150 ml i jest bardzo wydajny. Nam starczył na jakieś 4 miesiące. Bardzo ważne jest to, że można go używać już od 1 dnia życia dziecka. Moją uwagę przykuła również wiadomość o tym, że pomaga w walce z ciemieniuchą. Tak, to prawda! Po nałożeniu grubszej warstwy na główkę mojego maleństwa i porządnym umyciu głowy, a następnie po wyczesaniu jej, już na drugi dzień widoczna była ogromna zmiana na główce dziecka. Dzięki temu produktowi nie musieliśmy kupować dodatkowych preparatów typowych na tę dolegliwość.

Żel ma delikatną konsystencję i piękny zapach. Nie lubię tego typowego zapachu w produktach do pielęgnacji bobasów, dlatego też ten produkt przypadł mi do gustu. 
Gdzie można dostać kosmetyki firmy MomMe? Oczywiście na stronie internetowej www.mommecosmetics.com oraz w dużych Rossmannach. 



1 komentarz:

  1. Super, że pomogło na ciemieniuchę - my też z nią długo walczyliśmy bo ciągle powracała :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 pooderniczka , Blogger