03:25

NOWOŚCI KOSMETYCZNE LUTEGO

Hej:) Dzisiaj szybki post o nowych cacuszkach jakie zakupiłam w miesiącu lutym. Jako, że wiosna już tuż tuż, postawiłam na zapachy świeże, kwiatowe i owocowe. Ciężkie czekoladowe i kakaowe aromaty powoli chowam do nadejścia następnej zimy. Jeżeli jesteście ciekawi na co skusiłam się tym razem serdecznie zapraszam.

1. Ziaja - Jagody acai, tonik antyoksydacyjny z kwasem hialuronowym.  Jest to produkt, który ma oczyszczać skórę naszej twarzy i przygotowywać ją do nakładania reszty pielęgnacji. Zawiera witaminę C, glukonian wapnia, prowitaminę B5, kwas hialuronowy oraz jagody acai. Przywraca cerze zdrowy i promienny wygląd. Ma cudowny świeży zapach, który pobudza nas pozytywnie na resztę dnia. Pojemność 200 ml. Cena 8,20 zł. 


2. Ziaja - Sopot spa, masło do ciała. Skusiłam się na ten produkt ze względu na orzeźwiający zapach, który co raz bardziej przybliża mnie do nadejścia wiosny. Masło ma uzupełniać niedobory lipidów, regenerować naturalną barierę ochronną. Z pewnością pozostawia skórę delikatną i aksamitną w dotyku, a także dobrze nawilżoną. Pojemność 200 ml. Cena 13,50 zł.


3. Green Pharmacy - cukrowy peeling do ciała. Rewelacyjny peeling o zapachu róży piżmowej i zielonej herbaty. Posiada naturalne kryształki cukru, które idealnie pielęgnują i oczyszczają naszą skórę. Poprawia mikrokrążenie i delikatnie złuszcza naskórek. Pojemność 300 ml. Cena 14.39 zł. 



4. Green Pharmacy - żel pod prysznic. Kolejny produkt o zapachu róży piżmowej i zielonej herbaty, który ma oczyszczać i nawilżać naszą skórę. Pozostawia przyjemny zapach, który przypomina mi woń piwonii. Pojemność 500 ml. Cena 8.79 zł. 



5. Yope - naturalne mydło o zapachu werbeny. Posiada lekki cytrusowy zapach, który ma dawać poczucie świeżości i poprawiać nam nastrój. Posiada działanie antybakteryjne i zmiękczające naskórek. Jest to produkt w 92% naturalny. W składzie znajdziemy witaminę B5, alantoinę i glicerynę roślinną. Pojemność 500 ml. Cena 14.99 zł. 


Na co wy stawiacie w tym miesiącu? Czy tak jak ja powoli żegnacie się z ciężkimi zapachami. Podzielcie się tym z nami. Jeżeli znacie jakieś produkty, które mamy przetestować bądź jesteście czymś zainteresowane a macie wątpliwości z nabyciem produktu, dajcie znać:) Chętnie Wam pomożemy. 


2 komentarze:

  1. Kiedyś miałam ten peeling z GP i był bardzo fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też bardzo przypadł do gustu:) Lubie takie konkretne peelingi cukrowe z prawdziwego zdarzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 pooderniczka , Blogger