01:10

NOWOŚCI KOSMETYCZNE MARCA



Hej:) jak co miesiąc zapraszam na przegląd rzeczy, które nabyłam na początku miesiąca. Nie jest tego dużo, a to dlatego, że posiadam za dużo kosmetyków i muszę koniecznie zużyć te otwarte żeby móc kupić coś nowego. Wiecie, takie małe postanowienie :) 

1. John Frieda Sheer Blonde Color Renew - jest to szampon, który wyeliminuje nam żółte tony na naszych blond włosach. Skusiłam się na niego bo przypomniałam sobie, że pani fryzjerka polecała myć od czasu do czasu włosy fioletowym szamponem, aby kolor był zbliżony do tego co ona stworzyła i żeby nie przypominać dużego ptaka z ulicy sezamkowej. Niestety znalazłam go na półce z przecenionymi produktami, które chyba nie wrócą już na rossmannowskie półki. Jeżeli  się mylę to dajcie znać. Pojemność 250 ml. Cena 34.99 zł. ( Ja kupiłam go za cenę 14.69 zł).



2. Nowość firmy Schwarzkopf got2be root lifting spray - produkt, który ma nam unieść włosy od nasady i spowodować, że nasza fryzura będzie nie z tej ziemi. hm.... brzmi interesująco:). Mam tylko nadzieje, że nie skleja włosów i jest tak dobry jak obiecuje producent. No i spójrzcie na to opakowanie, czyż nie jest fajne? A uwierzcie mi, że zapach ma nieziemski. 
Pojemność 150 ml. Cena 18.99 zł. Dostępny w drogeriach Rossmann.



3. Krem pod oczy AA 50+ Novaskin technologia mezobrazji. Ma redukować zmarszczki i poprawiać elastyczność skóry wokół oczu. Posiada olejek ze słodkich migdałów i witaminę B3. Potrzebowałam na gwałt jakiegoś kremu pod oczy, który będzie bardzo nawilżający i gęsty. Zupełnie nie wiem czy dobrze trafiłam. Może znacie coś lepszego? Pojemność 15 ml. Cena 18.99 zł.



4. Sylveco - odżywcza pomadka z peelingiem. Dla ust spękanych, przesuszonych i wrażliwych. Ja takowych ust nie posiadam ale byłam bardzo ciekawa tego produktu. Używam go od paru dni i jestem zachwycona jak bardzo usta są po niej wygładzone i miękkie. W składzie znajdziemy olej sojowy, wosk pszczeli, olej z wiesiołka, cukier trzcinowy, lanolinę, masła kakaowe, masło karite, wosk carnauba i olejek z gorzkich migdałów. Zdecydowałam się na ten produkt po przeczytaniu  recenzji Igi, do której serdecznie Was zapraszam (klik). Pojemność 4,6 g. Cena ok. 10 zł.



5 komentarzy:

  1. Ooo, jak się cieszę, że skusiłaś się na pomadkę z peelingiem. Mam nadzieję, że Cię nie rozczaruje!
    Ja pod oczy od pół roku męczę maskę z Ziaji i jeśli szukasz czegoś treściwego, to może Ci się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też bardzo je lubię :) Zawsze poluję na przeceny w drogeriach bo są trochę drogie w regularnej cenie.

      Usuń
  3. Nie znam żadnego z tych produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten spray, który podnosi włosy od nasady głowy i peeling z sylveco.

      Usuń

Copyright © 2016 pooderniczka , Blogger