04:34

ZESTAW STARTOWY SEMILAC

Kto mnie zna ten dobrze wie, że jestem maniakiem jeżeli chodzi o malowanie paznokci. Pomalowane paznokcie i zadbane dłonie to w końcu  nasza wizytówka. Kiedyś nie wyobrażałam sobie nie mieć zrobionego mani ale odkąd pojawiło się dziecko wszystko się zmieniło. Dopadł mnie brak czasu na wszystko na co mogłam sobie pozwolić do tej pory, do tego nasze dziecko urodziło się z wrodzonym zapaleniem płuc i nie chciałam mu podtykać wymalowanych dłoni pod nos w czasie karmienia. I tak przez pół roku nie tknęłam żadnego lakieru do paznokci. Teraz kiedy synek ma już rok postanowiłam zaopatrzyć się w zestaw startowy od marki Semilac i jak obiecuje producent cieszyć się hybrydami aż do 21 dni. Póki co przedstawię Wam to co otrzymałam w paczce:)



Lista produktów jakie znajdziemy w zestawie:
  • lampa
  • baza o pojemności 7 ml
  • top o pojemności 7 ml
  • 4 lakiery hybrydowe każdy o pojemności 3 ml w kolorach: 022 Mint, 130 Sleeping Beauty, 032 Biscuit, 040 Canary Green i 043 Electric Pink. 
  • cleaner o pojemości 50 ml
  • remover o pojemności 50 ml
  • waciki bezpyłowe 250sztuk
  • striper
  • dwa pilniczki 
  • blok polerski
Do zestawu dodatkowo zamówiłam sobie lakier hybrydowy budujący SemiHardi Clear o pojemności 7 ml oraz Semi Hardi Shaper Slim 100 sztuk.



Baza przeznaczona jest do stosowania na naturalną płytkę paznokcia. Zwiększa przyczepność lakieru hybrydowego do płytki. Top zapewnia długotrwały połysk i maksymalną ochronę lakieru hybrydowego.


Waciki bezpyłowe to płatki wykonane z celulozy, które nie pozostawiają pyłku na powierzchni paznokcia. Posiadają aż 12 warstw. 


Semi Hardi służy do przedłużania naturalnej płytki paznokcia oraz wzmocnienie jej poprzez nałożenie cieniutkiej warstwy. 

Najnowsza lampa LED 24 W charakteryzuje się minimalistycznym wzornictwem. To właśnie jej design sprawił, że musiałam ją kupić. Dzięki jej budowie (kształt półkola) za jednym razem utwardzimy lakier hybrydowy na pięciu palcach. Co więcej utwardzimy w niej wszystkie lakiery hybrydowe oraz żele UV marki Semilac. Lampa posiada dwa czasy suszenia: 30 sekund i 60 sekund. Jej zaletą jest to, że nie trzeba w niej wymieniać żarówek LED. Ma bardzo dużą wydajność do 30 000 godzin. Oczywiście lampa posiada oddzielny zasilacz. 



Cena lampy na stronie Semilac to 198,00 zł.

Dajcie proszę znać jak wykonać prawidłowo przedłużanie paznokci za pomocą SemiHardi aby produkt jak najdłużej trzymał się na płytce paznokcia. W tym temacie jestem laikiem i chętnie posłucham mądrzejszych ode mnie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 pooderniczka , Blogger