00:29

SERUM Z KERATYNĄ I MIODEM OD WIBO

Ostatnio było bananowe odkrycie do włosów a dziś będzie miodowe cacuszko do paznokci. Mam tu na myśli serum z keratyną i miodem na bazie wody termalnej marki Wibo.


Na produkt skusiłam się pod wpływem promocji -49% w Rossmannie. Jak na gwałt potrzebowałam ratunku dla suchych skórek i... bingo! Kolejny produkt w tak niskiej cenie a daje tyle dobra i radości. Ta urocza buteleczka skradła moje serce. Produkt rewelacyjnie poradził sobie z suchymi skórkami sprawiając tym samym, że moje paznokcie uległy znacznej poprawie. Na efekt długo czekać nie trzeba. Już po pierwszej aplikacji doznałam reakcji wow! A to wszystko zasługa Witaminy E, miodu
i keratyny. Dodatkowo owe serum rewelacyjnie pachnie. Po otwarciu buteleczki przenoszę się do słonecznej Grecji - dacie wiarę?! Możecie się śmiać ale to pachnie jak zeszłoroczne wakacje na Rodos.

Jakie są Wasze odkrycia kosmetyczne? Koniecznie dajcie znać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 pooderniczka , Blogger